VAŽNO

ULAZNICE (QR CODE)

Najjednostavnija registracija je kada na akreditacijskom pultu pokažete svoj QR code od ulaznice ili na ekranu mobitela ili kao isprint.

Svi sudionici kojima su dodjeljene ulaznice (a dodjeljene su sve) mogu u svakom trenutku doći do svoje ulaznice online. Provjerite mail. Ako je nemate, niste je dobili, ne možete je naći - javite nam da vam je ponovno pošaljemo.

                

AGENDA

Na akreditacijama će biti otisnut QR code s vezom na mobilnu aplikaciju konferencije.

U online agendi će uvijek biti ažurno zadnje stanje, a ukoliko neko predavanje bude otkazano u posljednji čas, iznad agende će o tome biti postavljena informacija.

Agenda je živa i dorađuje se do zadnjeg časa. Bacite povremeno oko na agendu. 

                

MOBILNA APLIKACIJA

Ove godine ćemo zaslugom tvrke Smart4Solution koristiti mobilnu aplikaciju. QR kod će radi lakšeg pristupa, biti otisnut na akreditacijama. Na linku: možete pristupiti mobilnoj aplikaciji, pripremiti se za konferenciju tako da ćete odabrati predavanja koja vas interesiraju, a kroz apikaciju će se vršiti i evaluacija predavača i predavanja (anketa). Iz prikupljenih evaluacija na zatvaranju konferencije će se izvući vrijedne nagrade. 

               

OD KUDA IDE BROD / PARKIRALIŠTE

Pristanište od kuda polazi brod za otok zove se Delfin (zbog imena bazena u blizini), a nalazi se kod hotela Park (ulaza u Rovinjsku marinu).

Preporučamo da prvo dođete u pristanište, iskrcate putnike i stvari i potražite hotelsko osoblje na recepciji.

Sve potrebne informacije u vezi parkiranja automobila i prijevoza brodicom možete dobiti na recepciji pristaništa "Island Hotels Reception". Hotelsko osoblje će vam asistirati oko ukrcaja na brod i otpratit će vas prema parkiralištu, kao i vratiti do pristaništa.

PARKING

Hotelski parking je besplatan, nalazi se cca 1 km od pristaništa, u blizini hotela Eden. Između pristaništa i parkinga vozi shuttle bus.

Nakon što se iz auta iskrcaju putnici i prtljaga, vozač vozeći iza shuttle busa odveze autmobil na parkiralište.

Kada se automobili ostave na parkingu, vozači se shuttle busom vraćaju u pristanište.

Uračunajte cca 30-tak minuta za odlazak do hotelskog parkinga i povratak shuttle busom nazad do pristaništa.

Ukoliko imate veću ili težu prtljagu tražite asistenciju mornara koji će sve što treba prevesti na otok ubaciti u brod.

Po dolasku na otok, osoblje hotela će vam prebaciti svu prtljagu do ulaza u hotel. 

         

BROD ZA OTOK

Budući da se hotel nalazi u Rovinjskom arhipelagu, organizirali smo plovidbu brodom iz Rovinja u trajanju od 15 minuta.

Redovna cijena vožnje brodom je 12,00 €, ali je za sudionike HrOUG konferencije = BESPLATNA. Ako vas itko išta pita, recite da ste sudionik konferencije i da se idete akreditirati. Kada se vozite sa otoka bilo bi dobro imati uz sebe akreditaciju kojom potvrđujete da ste sudionik konferencije.

 

Brod prema voznom redu plovi od 5:30 (iz Rovinja) do 01:00 (sa otoka).

Rovinj - Sv. Andrija (Crveni otok) Sv. Andrija (Crveni otok) - Rovinj
05.30* 06.00*
06.30* 07.00*
07.30* 08.00*
08.30 09.00
09.30 10.00
10.30 11.00
11.30 12.00
12.30 13.00
13.30 14.00
14.30 15.00
15.30 16.00
16.30 17.00
17.30 18.00
18.30 19.00
19.30 20.00
20.30* 21.00*
21.30* 22.00*
22.30* 23.00*
23.30* 00.00*
00.30* 01.00*
*Rovinj - Sv. Katarina - Sv. Andrija (Crveni otok) *Sv. Andrija (Crveni otok) - Sv. Katarina - Rovinj

      

CHECK-IN - CHECK-OUT

Check-in je od 15 sati, a Check-out je do 11 sati. Hotel ima sobu za prtljagu koju možete korisitit zadnjeg dana konferencije.

   

AKREDITACIJSKI DESK I HOTELSKA RECEPCIJA

- Po dolasku u hotel možete izabrati hoćete li prvo uzeti sobu ili akreditaciju. Akreditacijski pult se nalazi desno od ulaza u hotel, a recepcija ravno ispred.

- Kada preuzemete svoju akreditaciju možete podići i konferencijsku torbu na pultu desno od recepcije.

- Potrudite se nositi akreditaciju cijelo vrijeme boravka na konferenciji kako ne bi imali poteškoća s ulaskom na predavanja ili u restoran.

- pult naše službene turističke agencije One Travel će se nalaziti lijevo od recepcije hotela. Matija i Kristijan će rješiti sve što treba vezano uz hotel ili transfere. Kristijan br. mobitela: +385 99 200 52 25. Mail: [email protected] ili Matija +385 91 900 33 02,    [email protected] 

- Sve druge dane osim prvog, akreditacijski pult organizatora će se nalaziti preko puta hotelske recepcije

    

OSOBE U PRATNJI

Osobe u pratnji podižu na akreditacijskom pultu svoju akreditaciju koja im omogućuje korištenje svega na konferenciji kao i ostalim sudionicima, osim ulaska na predavanja i konferencijske torbe.

Osobe u pratnji se mogu zapisati na pultu One travela (lijevo od recepcije) ukoliko su zainteresirani za kratku šetnju po Rovinju u utorak s početkom u 10 sati. Ukoliko će biti kišni dan, šetnja Rovinjom se neće održati.

     

WIFI

- cijeli hotel i sobe su pokrivene WIFI-jem korektne brzine    

   

PREDAVAONE

Predavanja će se održavati u četri dvorane:

A = Glavna kongresna dvorana s ulazom iz foajea hotela, pored šanka i izlaza na terasu

B = Mali klub je dvorana u foajeu hotela do koje se dolazi kroz prolaz desno od recepcije

C = Restoran na -1 je dvorana na nivou restorana, čiji je ulaz na suprotnoj strani od ulaza u glavni restoran

D = Apartmani su dvorana koja se nalazi u objektu Apartmani cca 150 metara desno od izlaza iz hotela. Prođe se pored dvorca. Provjerite vrmenske prilike, pa ako je za koji dan predviđena mogućnost kiše ponesite sa sobom kišobran.

              

UPUTE ZA PREDAVAČE --->>> !!! VAŽNO NOVO - VAŽNO NOVO !!!

- Kako smo prošlih godina vidjeli da jedva 10% predavača za prezentaciju koristi notebook koji je osigurao organizator, nije više imalo smisla da se oko toga trudimo. Odlučili smo da organizator neće osigurati noteboke za prezetnacije. Od ove godine svaki predavač treba sa sobom donijeti svoj notebook koji želi korsititi na prezentaciji. Ukoliko bi bilo problema i neće se moći notebook spojiti na projektor, organizator će za takve slučajeve imati par notebookova u rezervi.

Svi projektori u dvoranama imaju HDMI ulaze. Organizatori će pripremiti HDMI kablove. Ukoliko vaš notebook nema HDMI izlaz ili koristite Apple računala molimo vas da sa sobom ponesete potrebni adapter. Dobra priprema je pola uspjeha.

- Molimo predavače da nam nakon konferencije pošalju svoja predavanja, ukoliko žele da ih postavimo uz vaše predavanje na web stranice HrOUG konferencije. Veliki broj sudionika pita za prezentacije i super su zadovoljni ako mogu i nakon konferencije pročitati prezentaciju koja im se svidjela.

RESTORAN I OBROCI

- Hotelski restoran se nalazi na razini -1. 

- Svi sudionici koji su smješteni u hotele preko agencije One Travel imaju uz noćenje i uslugu doručka.

- za sve sudionike organizator je osigurao obroke (13.10. večeru, 14.10. ručak i večeru, 15.10. ručak i večeru)

Ukoliko niste smješteni u konferencijskom hotelu na otoku, a želite koristiti ručak i/ili večeru tijekom konferencije, potrebno je otići do deska One Travela lijevo od recepcije hotela po bon za obrok

- uz ručak i večeru, osigurali smo za sve sudionike besplatno piće. Piće se nalazi na dvije lokacije u restoranu na samouslužnim pultovima. Slobodno se poslužite, koliko puta želite.

           

CJENIK PIĆA NA ŠANKOVIMA I TERASI HOTELA

- U suradnji sa Maistrom i Island hotelom Istra osigurali smo za vas tijekom boravka na konferenciji posebne, niže cijene za 30-tak pića koja se često konzumiraju. Od svega pomalo. Vino bijelo i cno, piva, žestice, bezalkoholna pića i topli napitci.

- Ako na stolu u foajeu ili na terasi nema cjenika za piće po konferencijskim, nižim cijenama, tražite od osoblja da vam ga donese. Naš cjenik vrijedi od 13. - 16.10. 

- Hotel u svojoj ponudi ima znatno veći broj pića, ali po redovnim cijenama hotela sa 4 zvjezdice. 

     

VEČERNJA DRUŽENJA

- Večernja druženja će se 13.10. (nedelja) održati u foajeu hotela, a 14.10. (ponedjeljak) u objektu kojeg zovu Dvorac, a 15.10. (čpetak) u Dvorcu. Objekt Dvorac nalazi se cca 100 metara desno od izlaza iz hotela.  

za nedelju pripremili smo: DJ-a s chill out muzikom, kutak za društvene igre.

- Društvene igre: rezervirajte si određenu društvenu igru za zajedničko igranje sa svojom ekipom. Odigrajte neku novu igru da vidite sviđa li vam se, prije nego je kupite u dućanu našeg partnera za društvene igre Magic Omen.

- Magic: The Gathering. Ako ste player, ponesite svoje deckove i odmjerite snage sa našim prvakom.

za ponedjeljak pripremili smo zabavu u dvorcu. Zabavljat će nas vrhunski sastav L'amour band, DJ Nikša, moći će se igrati društvene igre, Magic: the gathering, Corn hole i beer pongu. Kružite dvorcem i nađite svoju zabavu.

U dvorcu će biti postavljen stol za stolni nogomet, pikado i stol za biljar.

- Odigrat će se tradicionalni Turnir u Texas Hold'em pokeru. Vježbajte "stone face" i bleferske vještine. U ponedjeljak će se odigrati kvalifikacije, a u utorak će se odigrati finalni stol.

za utorak pripremili smo zabavu u dvorcu. Zabavljat će nas Golden Coin, Elvis Tribute Band, DJ Nikša, moći će se igrati društvene igre, Magic: the gathering, Corn Hole i beer pongu. Kružite dvorcem i nađite svoju zabavu.

U dvorcu će biti postavljen stol za stolni nogomet, pikado i stol za biljar.

Organizirat ćemo TV za praćenje UEFA Nations League utakmice Poljska - Hrvatska.

tijekom večernjih druženja organizator je osigurao i određene količine pića (vino, piva, sokovi, voda) koja možete konzumirati potpuno besplatno. Na šankovima će biti popis pića koja se mogu popiti na račun organizatora. Za vatrenu vodu morat ćete se snaći sami :-))

Aperitiv bar u foajeu hotela raditi će svaki dan do 00:30.

                 

KORIŠTENJE SPA I WELNESS CENTRA?

Za sve sudionike konferencije osigurali smo konferencijski popust od -20% na cijene tretmana. Za sve one koji koriste smještaj na crvenom otoku, korištenje bazena i sauna je besplatno.

                  

SPORT NA OTOKU?

Ponesite sportsku odjeću, obuću i/ili kupaći kostim ukoliko se želite baviti tjelesnom aktivnostima, jer na otoku postoje teniski tereni, odlične staze za hodanje/trčanje, bazen, welness, kao i fitness sa spravama i utezima. 

         

To je to. Uživajmo u boravku na JavaCro otoku i konferenciji !!!

Organizatori

Konferenciju organiziraju Hrvatska udruga Oracle korisnika i Hrvatska udruga Java korisnika. 

Prati nas na Facebooku

Novosti, fotografije i zanimljivosti objavljujemo na službenoj Facebook stranici JavaCro konferencije.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz JavaCro objavljujemo i na Twitteru!

Silver Sponsor

Bronze Sponsor

Mobile App

Media Sponsor